नेपाली मुटु

truly a NEPALIBLOG………

  • नेपाली पात्रो

    download गर्न फोटोमा click गर्नुहोस्

  • नेपाली समाचार

  • Archives

  • यात्री संख्या

    • 13,035 यात्रीहरु
  • wordpress को ढोका

  • इमेल बाट सूचना पाउन आफ्नो इमेल ठेगाना लेख्नुहोस.

    Join 7 other subscribers
  • मत बिभाजन ……

ढोगाईको सर्त

Posted by नेपाली मुटु on August 28, 2010

Like This!

एकजना धनी र एकजना गरिब गाउँको चौतारीमा बसेर बात मारिरहेका थिए ।

“यदि मैले तँलाई बीस रुपैया दिए भने तँ मलाई ढोग्छस् ?” धनीले गरिबसँग सोध्यो । “यो त तरिका नै भएन नि, जाबो २० रुपैयाको लागि पनि म तिमीलाई ढोग्छु होला ?” गरिबले भन्यो ।

“यदि मैले मेरो आधा सम्पती दिए भने नी ?” धनीले फेरि भन्यो । “आधा सम्पती पाए पछि त म पनि तिमी बराबरको भइहाल्छु नि, अनि मैले तिमीलाई किन ढोग्नु र ?” गरिबले जवाफ दियो ।

“यदि मैले मेरो सबै सम्पती तँलाई दिए भने मलाई ढोग्छस् त ?” धनीले मुसुक्क हास्दै सोध्यो । गरिबले गम्भीर भएर जवाफ दियो,” तिम्रो सबै सम्पती पाएँ भने म तिम्रो ठाउँमा हुन्छु, तिमी मेरो ठाउँमा हुन्छौ । त्यतीखेर पनि तिमीलाई ढोग्ने जरुरत नै पर्दैन ।”

चिनीया लोककथा

6 Responses to “ढोगाईको सर्त”

  1. Bhim Lama said

    likes this.बिचरा गरिव भुइमा ढल्यो होला हा हा हा…

  2. Prem said

    Ganesh ji!
    I clicked on your blog today only. I am impressed. Please keep writing, very informative and interesting.
    Prem Budha

  3. सीमा आचार्य said

    धनी र गरिब बिच कुनै कुरा मिल्दैन रहेछ । वर्ग भनेको यही होला ।

  4. Bhim Lama said

    बेथामा र कथामा फरक छ

  5. Binod Gadal said

    keep it up yaar……its good…….

  6. bikalpa said

    Again lastly garib garib nai vayo dhani dhani nai.

Leave a comment