नेपाली मुटु

truly a NEPALIBLOG………

  • नेपाली पात्रो

    download गर्न फोटोमा click गर्नुहोस्

  • नेपाली समाचार

  • Archives

  • यात्री संख्या

    • 12,513 यात्रीहरु
  • wordpress को ढोका

  • इमेल बाट सूचना पाउन आफ्नो इमेल ठेगाना लेख्नुहोस.

    Join 7 other followers

  • मत बिभाजन ……

गजल

Posted by गणेश कार्की on April 3, 2010

किरण भट्टराई

मेरो कथा के सुन्यौ, र भन्यौ, “मलाई तिम्रो पीर लाग्छ”
मनमा खै के गुन्यौ, र भन्यौ, “मलाई तिम्रो पीर लाग्छ” !

बिना संकोच पात झार्ने, पिपलको रुख जस्ती तिमी
पात मलाई चुन्यौ, र भन्यौ, “मलाई तिम्रो पीर लाग्छ” !!

छोडिनुको पीडा थाहा पाउँछौ, माया गर कसैलाई
समा’को हात छोड्यौ, र भन्यौ, “मलाई तिम्रो पीर लाग्छ” !

बेग्ला–बेग्लै बाँचेर हामी, के ‘किरण’ हास्न सक्छ ठान्छौ ?
खुसीको मुल थुन्यौ, र भन्यौ, “मलाई तिम्रो पीर लाग्छ” !!
(समर्पण मेरो साथी ‘किरण भट्टराई’ प्रति ।)

3 Responses to “गजल”

  1. namita pokhrel said

    really nice gajal.

  2. prem said

    k hayo kiran lai kaha pipal ko rukh channa puge ko ta…

  3. Karmath said

    Kiran is so lucky to have such a wonderful gajal behind his name….nice one gattu!!

Leave a Reply

