नेपाली मुटु

truly a NEPALIBLOG………

  • नेपाली पात्रो

    download गर्न फोटोमा click गर्नुहोस्

  • नेपाली समाचार

  • Archives

  • यात्री संख्या

    • 12,526 यात्रीहरु
  • wordpress को ढोका

  • इमेल बाट सूचना पाउन आफ्नो इमेल ठेगाना लेख्नुहोस.

    Join 7 other followers

  • मत बिभाजन ……

स्पष्टिकरण

Posted by गणेश कार्की on April 2, 2010

एकोहोरो बातले पर्छार्छौ भने
धित नमरुञ्जेल
आकाशबाट चट्टानमा पछार मलाई
दुखोस् यो तन
र,म बुझ्न सकुँ
म पनि जिउँदै रहेछु/बाँचेकै रहेछु
धित मरिसके पछि पनि
पुषको ठिहीमा
हिउँले पुर मलाई
र, पखालियोस् सारा धब्बाहरु/दागहरु

के गर्छौ ?
तिम्रो रहरले मेरो बाध्यता रोक्न सकेन
तिम्रो इच्छाले मेरो परिस्थिती फेर्न सकेन
दुख्नु नै थियो – दुखिरहेछु
हार्नु नै थियो – हारिरहेछु

म के भनुँ तिमीलाई
म कसरी सम्झाउँ तिमीलाई ?
अर्काको बाध्यता ख्यालै नगरी
गुनासो गर्नु राम्रो होईन
अर्काको सोचाई बास्तै नगरी
निष्कर्ष निकाल्नु राम्रो होईन !

2 Responses to “स्पष्टिकरण”

  1. Govinda Ghimire said

    राम्रो छ ।

  2. Govinda Ghimire said

    राम्रो छ poem धेरै नै

Leave a Reply

